Muqaddimah :)

 بسم الله الرحمن الرحيم  

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    

Nama ana Azrin Hanafi Bin Nor Zaini. Orang selalu panggil ana Azrin. Jarang panggil Hanafi . Kalau nak panggil pon ana terima. Sebelum ana mengorak langkah dan bicara yang lebih jauh , ana nak ucapkan terima kasih dekat sahabat ana yang bantu ana buat blog ni  :)  Entah kenapa tiba-tiba hati ana tergerak nak buat blog ni. Mungkin sebab ramai kawan ana yang dah ada blog , dan blog dorang sume awesome2 belaka. Ana nak rasa juga macam mana orang lain rasa. Mungkin.


In Shaa Allah skop perbincangan yang akan ana ketengahkan lebih ke nasihat dan galakan kot. Ana tahu ana bukan lah seorang insan yang sempurna nak bagi nasihat2 ni sume dekat orang lain . Tapi bile ana bagi nasihat dekat orang lain , secara tak langsung ana rase ana menasihati/muhasabah diri ana sendiri.
So , we gain the benefit that are two-fold. Kita sama2 dapat faedahnye ataupun mutualism .


Dan ana nak ucapkan terima kasih jugak dekat sahabat2 ana yang memberi dan men"suggest"kan URL untuk blog ni. Pemberi nama "budak kayangan" dari kaum hawa dan pen"suggest" dari kaum adam. Terima kasih banyak2 dekat dorang, Kalau dorang xbagi nama tu ana xtahu nak letak name ape.



Ana ni masih beginner/newbie dalam bab2 blogging ni. . Jadi kalau ada pape yang xkena, ana harap tolong ajar/guide ana. Dan kalau ada sape2 yang tersinggung dengan penulisan ana , ana assif , ana xde niat nak singgung hati orang lain. Dan ana minta maaf banyak2 kalau ana asyik berceloteh je. Mean , banyak cakap tapi benda yang ana cakap kan tu xde isi/point yang berguna. Hanya lah kata2 yang kosong semata-mata. Ana assif.Sebagai permulaan, sampai sini jela yang ana coretkan.Semoga blog ini dapat bantu ana dekat akhirat kelak, Dan semoga blog ni berguna kepada sume orang.
















0 comments:

Post a Comment